Thinspo










Denna tjej är medlem på Elite Models och jag är så sold. Vi är lika långa men inte lika smala. Jag skulle tippa på att hon väger runt 50 kilo vilket är 9/10 kilo mindre. Vill vara som hon, hon är vacker. 

Kolla in benen lixom, underbara.

Denna tjej har måtten

Midja: 60 cm.
Höft: 89 cm.
Bröst: 75 cm.

Jag har:

Midja: 64 cm (om jag inte har blivit större...)
Höft: 84 cm.
Bröst: 84 cm.

Lixom, det finns en möjlighet men jag måste bli av med min vikt. Man ser ju hur tunn och fin hon är medan man själv sitter hemma och är ett FETTO!



Kommentarer
Postat av: cherry

sv: aa jag vet, helt sjukt fina!

2010-09-15 @ 11:10:52
URL: http://icecherry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0