"Smalheten"


Tränat nu, detta är lite tips till er alla.

När ni gör situps så ska ni dra in magen, för om ni bara gör vanliga situps och ser en bula sticka ut på magen så ska man dra in den, det gör så att man tränar hela magen (inklusive det lilla fettet man brukar ha längst ner på magen.) Detta gör HELA magen slätare.

Ett annat tips är om ni är sugna på wienerbröd eller något. Tänk då att *1 wienerbröd innehåller lika mycket kalorier som 2 km gurka.* Detta är sant, så tänk hur jävla mycket onödigt fett ni sätter i er. 

Detta är lite saker jag tänker på ganska ofta. Men igår satt jag uppe länge och gjorde en lista för mina tre kommande månader. Listan inkluderade hur många kilon jag ska gå ner i veckan och 3 månader blir 12 veckor vilket kan bli 12 kilo. 

Men jag vet att jag inte kommer kunna gå ner 12 kilo utan att någon ser så jag ska gå ner tills jag väger 52 kg och så får vi se hur jag tar det därifrån. Så att gå ner 1 kg i veckan med motion (power walk) och sund mathållning borde gå, eller hur?

Så inga jävla wienerbröd för mig ;)



Vackra ben på denna vackra tjej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0