Morgonvikt :D

Morgonvikt 59.6 kilo! Fattar ni hur jävla glad jag är. Jag är på ett sånt sjukt bra humör idag och så ska jag gå och köpa allevo fiber +. Jag känner hur det värms i min kropp när vågen stod på 59.6 kilo. Alltså nu börjar min resa mot 53 kilo på allvar känner jag. Jag har 6 kilo kvar men jag har redan gått ner 4 kilo själv så om jag har allevo fiber + som hjälp så kanske jag kan gå ner 1 kilo i veckan som jag gjort nu.

Fast jag har gått ner 2,6 kilo denna vecka!

Otroligt och jag är sjukt stolt och glad. Men mest glad över att jag faktiskt väger någonting på 50 sträckan. Det är där jag vill ligga lixom.
Och min målvikt är någonting runt 50-53. Jaaa, herregud vad jag är glad. Jag ska nog ut och springa lite senare så jag kan bränna kalorier. 



Hoppas att alla andra också mår sjukt bra idag ♥

Ge aldrig upp för då kommer du känna dig besviken!


Kommentarer
Postat av: H

woho grattis! =D gahh måste verkligen köpa en våg bor inte hemma hos mig just nu o den här familjens våg är lite skum. Känns jobbigt att inte veta vad man väger liksom x)

2010-09-20 @ 15:59:55
URL: http://withoutcalories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0