Man vet att man inte borde!

Ni vet när vågen står på ett sånt jävla plus? Och så behöver man bara proppa i sig sjukt mycket mat?
Så känner jag i alla fall. Jag väger säker 61 kilo igen, jag vågar inte ställa mig på vågen och se vad det kommer stå, jag har en klump i halsen och jag vill bara spy, skrika, what ever. Jag vill inte finnas längre... FAAAN? Herregud, snart kommer jag sprängast.
Och just det, jag är världens största mes också, visste ni det? Idag åkte jag till stan och satt, seriöst, bara satt där utanför life butiken, väntade på mig själv att gå in men jag kunde inte. Jag bara kunde inte gå in. Jag mådde så jävla dåligt. När jag såg allevo fiber+ burken så klämde det till i magen, och expediten kollade lite sjukt på mig som om jag var psykiskt störd eller nått. Men tada? Nyhet? Jag är fan sjuk.
Jag sprang där ifrån, jag kutade, mådde sjukt piss och alla glodde så in i helvette. Jag tog bussen hem och verkligen tryckte i mig så mycket mat jag kunde, ägg, yoghurt, knäckebröd, ost, smör, ALLT! Usch, nu är jag fet och misslyckad.
Varför kan jag inte bara få kontroll? 









Kommentarer
Postat av: S

Om du inte vill köpa i sådan butik kan du köpa allevo fiber+ på coop (och antagligen andra mataffärer) kolla vid diethyllan med alla vitaminer och sånt!



<3

2010-09-13 @ 20:41:42
URL: http://smalarenu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0