Kontroll

Nå, denna helg = ätande! Fest osv... Not good not good!
Nå, gjorde ett test, ska väga 68.9! För mycket. Jag har växt också. Nu är jag 176 vilket är SJUKT långt, men ändå, det är min längd. Och jag känner att jag verkligen vill satsa på modellkariären (jag vet att det låter så jävla töntigt.) Men jag bryr mig inte. Jag vill det och det står jag för. Jag är 14 år och är 176 cm... Säger inte det något??

I alla fall så måste jag gå ner 5 kilo. Väger 60.8 typ och jag måste väga mindre än 55 för att ens lyckas i modellvärlden. Även det är för mycket!

Men denna helg ska jag bort också. Mormor och morfar osv. Bara mat mat mat! Men jag får göra 50 situps osv för att bli plattare.

Måttet runt magen nu : 64 cm

Målet runt magen: 60 cm

60 cm är det vanligaste för modeller att ha, men det betyder att man måste ha en PLATT mage. Jag har lite put på min längst ner och det måste bara bort. 



För några dagar sedan på bildlektionen så hade vi en intressant bild. En bild från Dolce & Gabbana.



Detta är bilden. Jag tycker den är vacker... För att hennes kropp är den perfekta ever, men min bildlärare tyckte den var diskriminerande mot kvinnor. Vilket jag kan förstå. En man brottar ner kvinnan och andra män kollar på och hennes ansiktsuttryck liknar en död fisk.

Typ så. Men det ända jag kunde tänka på var hennes otroligt fina kropp...

Och lite han i bakgrunden till höger (hihi)

Men helt seriöst... Ingen skulle "banga" på att han en sådan kropp.
Och jag och min kompis satt och snackade om hur otroligt vacker hon var hela lektionen. Jag har också fått reda på att min bästis också har "kämpat med vikten." Hon sa att hon tyckte hon var för tjock när hon vägde 48 kilo så hon gick ner till 45 kg.... Vilket jag bara tycker är puckat eftersom hon vägde redan så lite.

Men egentligen så gör jag samma sak. (Fast jag väger mycket)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0