Hej... I'm fat(ter)

Nå denna helg har varit rena rama helvettet för mig. Först så åt jag sjukt mycket hos min kompis  i fredags och sen åt jag  massor i lördags och så massor idag. Som tur är så ska vi ha en sallad idag men ändå. Jag har varit bort bjuden varje dag och jag orkar inte mer. Allt detta gör mig så jävla pisst. Alla dessa onödiga kalorier jag sätter i mig VARJE dag gör absolut ingen nytta och maten var inte heller så jättegod. Bara massa grädde och skit.
Jag vill ha en ny diet, jag vill ha ny fräsh inspiration, jag vill börja om.!

Vägde mig... Väger 62.2.... Hur kunde detta gå till?? HUR KUNDE DET GÅ TILL? Jo, jag var för idiotisk och faktiskt åt.

I alla fall, nu får jag inte väga mig på 1 hel vecka. Hoppas jag klarar det, för då vill jag se fina resultat på vågen. högst 61 kilo!

(Och eftersom jag har slut på inspiration så har jag tyvärr ingen bild som kan fylla ut detta inlägg)

Kommentarer
Postat av: R & S

sv; Ja, eller hur :)

2010-09-05 @ 17:36:53
URL: http://29sept09.bloggplatsen.se
Postat av: cherry

sv: Tack :) <33 Men ska bli finare.

2010-09-05 @ 20:23:17
URL: http://icecherry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0