Håltimme!

Jupp, håltimme och jag är hemma. Vi har håltimme över lunchen så jag slipper att äta något. Jippi.
Jag ska snart åka till skolan igen men jag vill bara hälsa er att jag har fått ny "kämpaglöd" och känner mig motiverad. Mest för att jag inte vill se att vågen är mer än 61 på söndag och lite för att jag VET att jag kan klara detta. Jag vet att gå ner några kilo så man blir finare inte är så svårt. Det gäller att äta rätt!
Min mamma är också på en diet och hon har gått ner massor med storlekar. Hon är jättefin och eftersom hon har ändrat sin kost så säger jag också att jag vill äta mer som hon gör (eftersom det faktiskt fungerar.) Hon lagar mycket mat med grönsaker och så i och man ser, dag för dag hur hon blir finare och finare.
Sådär, nu borde jag börja göra mig klar inför skolan igen. Hoppas ni kämpar vidare där ute. Ge inte upp.
(Ni kanske har märkt att jag har ändrat design? Det var igår när jag var så förvirrad och jag kände att jag behövde förändring, haha.) Jag ändrar den snart igen ;)



Sådär. Nu ska jag göra 30 situps innan jag åker hemifrån igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0