FUCK U!


Vill bara typ... Guuud. Jag är så jävla sur på en tjej i min klass, här om dagen gick hon ut med att hon har "aneroxia". Haha, bullshit. Hon har tydligen problem med att äta säger hon, och den senaste veckan har hon "tydligen" gått ner 3 kilo. Noo way i hell. Man ser på en person om den har gått ner och hon har inte förändrats ett skit. 

Hon säger att det är jobbigt och hon har till och med gått ut med det på Internet. (Jag vet att jag själv gör det, men det är annorlunda. Jag visar ju fanemej inte vem jag är!!) Men hon skriver på bloggen:

"Jag kan inte äta, jag har gått ner massor och jag mår skit. Mår illa och är hungrig." Och så har hon en bild på en tjej som har aneroxia. Hon kommer aldrig kunna få en sån kropp. Hon tränar för mycket! Hon har sånna där "biff" lår, lixom. Not good!
Alltså inte feta utan muskler. 

Och sen tryckte hon i sig massor med tacos, köttäfärs, ost och ALLT! Och så massa chips. 

Gud jag vill bara skrika på henne. Men jag får ta och lugna ner mig själv nu!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0