Fin dag!

Idag har jag gått powerwalk i 1 timme och brände 432 kalorier! Jaaa, jag ligger under 200 kalorier. Jaaa! Hoppas at vågen står på minus imorgon. Hoppas hoppas. Jag tror jag ska ut på ännu en powerwalk imorgon, jag börjar 12 nämligen så ingen mat, powerwalk och sen på kvällen ska jag kolla på bio med en vän. Hoppas att jag kan ligga på - imorgon.
Jag vill super duper mycket väga något på 58 tills på söndag. Åh, så underbart.
Just det, idag testade jag en nartudiet bar. Herregud så god den var men det smakade mest godis och kalorier men jag höll mig mätt i alla fall ;)

Imorgon blir antagligen itaget ännu en naturdiet och jag ska "power gå" i en timme efter skolan.

Efter jag hade gått idag så låg jag på - 200 kcal ungefär och det kändes som om jag skulle svimma, jag låg på badrumsmattan och försökte få luft. Och nu fryser jag och har ont i halsen. Usch, jag är verkligen inte van vid detta men så länge jag bli smal så ska jag göra det. 



Är förälskad i denna bild.♥ Kolla höfterna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0