Ätit fint!

Sådär. Åt ingen frukost eller lunch idag eftersom ingen märkte något. Så när jag kom hem efter skolan tog jag två kokta ägg. (190 kcal) vilket är bra för bara frukost och lunch. Och sen åt jag middag vilket jag inte vet vad det gick på men jag åt typ ingen potatis. Bara kött och grönsaker. Så det gick väl på 500 kcal. Kanske? Jag är väldigt dålig på att räkna kalorier. Haha, men jag har absolut inte fått i mig mer än 800 kcal idag. Och jag kommer fortsätta så tills veckans slut. (Utom på torsdagen för då behöver jag en fruktlåda eller något.)

Och jag var lite busig idag och vägde mig. (Dumma jag.) Vågen stod på 61.1. Vilket är 1 kilo mindre än igår men nu har jag ätit och sådär så den kanske står på 62 ändå. Jag vågar inte kolla och jag ska inte kolla förrens på söndag.

Jag såg på Biggest Loser för en halvtimme sedan. Herregud vilket bra program. Dom tappar lixom 9 kilo i veckan och det är ju helt otroligt. Om jag skulle ha tappat 9 kilo så skulle jag väga 52/53 vilket är min drömvikt! 

Det är sjukt roligt och jag känner bara för att gå ut och springa.

Jag tänkte gå ut och springa lite imorgon men jag kommer nog ha hunnit att ändra mig tills dess "haha".



Denna tjejen har tappat 61.8 kilo vilket är ungefär hela min totala vikt. Det är så sjukt bra så det inte är sant. Ser totalt upp till denna tjej, jag menar. Om hon klarar av att tappa 61.8 kilo  så klarar jag av att tappa 5 kilo! 


Kommentarer
Postat av: elli

sånt är peppande som bara den!

2010-09-09 @ 09:21:34
URL: http://anotherround.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0