Ångeeeeeeeest.

Usch, jag vaknade med världens ångest! Men en grej som är bra... Jag är kär,  haha jag vet att det låter töntigt. Typ "jag är kär" med en bebisröst men det är sant. Det är jag, igår kväll säger jag bara ♥. Men en grej som är bra om jag är kär det är att jag oftast inte kan äta. Vilket är ett plus.
Förra året när jag gjorde slut med min kille vilket var väldigt surt så gick jag ner i vikt och även om jag inte tänkte på det då så kändes det bättre. Det känns bra att inte väga så mycket. jag tror jag vägde 56 kilo då och sedan dess gick jag upp 7 kilo. Fyfan. Jag vägde 63 kilo i våras.
Och imorse vaknade jag med världens ångest för jag hade ätit pizza, kladdkaka, popcorn och godis. Även om jag fastade hela dagen. Så morgonvikten idag är 60.3 kg och igår var den 59.7 kg. Men om jag inte äter något idag så slipper jag avar hungrig imorgon i skolan.

Så inte äta något på 24 timmar är mitt mål. Men om jag äter middag (det vill säga: Om pappa tvingar mig.) så får jag gå ut på en promenad ikväll.


Kommentarer
Postat av: R & S

sv: 10 kilo är det för mig :) men det borde vi klara, det är 3 månader dit!

stay strong

2010-09-26 @ 10:16:38
URL: http://29sept09.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0