- 0.2 kilo

Då var det dags igen. Som ni kanske märkt så väger jag mig även om jag sa till mig själv att jag inte skulle göra det, men det var för svårt. I alla fall så går jag åt rätt håll. Nu vägde jag 60.1 kilo vilket är SÅ jävla nära till 59!!! Så jävla nära säger jag bara. Och jag har inga tankar på att faila nu utan nu ska jag bannemej klara detta. Fullt ut.
Imorgon så är det vägning igen och vi får se vad vågen står på. Som jag sa i början. Så länge den inte står på mer än 61 så är jag glad.
Om jag väger 60.1 som jag gör nu imorgon också så har jag gått ner 2 kilo ungefär. Vilket är SUPER!
Jag skulle ha köpt allevo fiber+ idag. Jag var inne i stan själv osv men när jag kom in till stan märkte jag (oh shit) jag glömde min plånbok. Så ingen allevo fiber+ idag inte. Vilket är dåligt men jag ska försöka köpa det någon gång den närmaste veckan. Som sagt, jag måste ha en kick i rumpan nu om jag ska försöka mig ner på 50 sträckan.

Dagens intag:

En omelett (180 kcal)

Ett glas smoothie (Skulle tippa på 250 kcal kanske?)


Men nu har vi fått gäster så det blir en ganska stor middag men jag äter lite och långsamt.

Dagens uttag: 

Gått 2,5 km  ( - 763 kcal)

Så just nu ligger jag på minus - 333 kcal.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0