Värst!

När jag bantade som värst dom första veckorna i maj så gick jag ner 3 kilo! Jag vet inte hur jag lyckades men jag gjorde det, jag tränade inte och jag åt inte antar jag, haha! 

Men det tog 2 veckor och 2 dagar för mig att gå ner 3 kilo och det jag kommer ihåg så var det inte så jobbigt som det är nu. Nu är det mest jobbigt för jag har lov, jag kan inte göra något annat än att äta och vara med vänner och då går man upp tyvärr. Men jag ska försöka. Om två veckor så ska jag ha gått ner 3 kilo till! Jag kan klara det bara om jag vill.

Jag har vägt 60 kilo över en månad nu, ibland så känns det som om vågen inte vågar att stå på mindre än 60 kilo! Men den har visat mig 59 några gånger och då får jag ett hoppa av glädje i kroppen.

En annan sak som jag har tänk på det är att starta en "shrink me" serie. Där jag visar bild på mig själv då jag blir smalare och smalare. Kanske skulle vara nått? Jag tar lite bilder på min kropp och sen gör jag en gif bild. Alltså en bild som går snabbt ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0