Vågen har humörsvängningar?


Min våg är seriöst den konstigaste makapären i hela universum. Ibland så står det att jag väher 53 kilo, ibland så står det att jag väger 6 kilo och ibland (oftast) så står det att jag väger 60.7. ^

När jag vägde mig och det visade sig att jag vägde 59.8 kilo så blev jag glad men sen så stod det på 61.2. Jag blir så förvirrad, vad är det jag väger egentligen?

Jag har fortfarande inte ätit något idag. Jag känner mig dum bara om jag tänker på mat. Det känns som om jag blir fetare och fetare med tanken av "kyckling" i huvudet!

Här kommer tjejen som inspirerar mig mest! Mary-Kate Olsen! Både kroppen och kläderna <3



Benen<3



Ryggen<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0