syndat, är trött, vill dö


Jag åt ingen frukost och ingen "riktig" lunch men en massa fruktgodis, jordgubbar och annat! Jag känner mig så dum dum dum! Varför? 

jag verkar inte gå ner i vikt och jag verkar vara extremt dum! Jag åt som en gris och när jag kom hem så började jag träna med det samma! Jag gjorde av med 105 kalorier vilket är INGENTING emot vad jag tog in! Guuud varför är jag så dum? 

Men jag kunde verkligen inte träna mer. Jag var helt slut. Både fysiskt och psykiskt!
Jag är helt utmattad nu för tiden efter allt mitt tänkande om min vikt. Jag känner att jag håller på att pysa ut, långsamt men med smärta. Varje gång jag ser mat så känner jag mig skyldig, varje gång jag äter så känner jag att jag egentligen inte borde, varje gång jag sitter vid datorn så känner jag att jag egentligen inte borde vara här utan jag borde träna.

Men jag har ALDRIG tränat förr! ALDRIG! Och nu när jag har börjar så är det såååååååå jobbigt att jag håller på att falla ihop. Jag väger nu 60.7 ungefär vilket jag har gjort i någon månad nu och jag är så trött på det! 

jag behöver inspiration, nej jag behöver thinspiration!

Har NÅGON något bra TIPS på hur jag KAN gå NER I VIKT???? snälla!!! Jag är DESPERAT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0