Snart ensam!

Snart är jag ensam hemma, då tänkte jag gå en promenad och träna lite. Jag har inte gjort det på hela sommaren. Men jag tänkte ta en riktig promenad och känna mig misslyckad...... Det är det enda jag gör nuförtiden. Att känna mig misslyckad för jag har ingen motivation. Thinspo bilder ser inte frestande ut utan dom ser bara "smala ut". Jag är mer inne på vackra former.... Det finns en typ av "lite mullig" kroppsform som jag faktiskt tycker är riktigt fin.
Men det finns ingen bra bild, men jag har inte en "kvinnlig kroppsform" så jag ser bara fet ut, tjock, celluiter... USCH!
Jag tänkte börja om från början. Alltså detta året är mitt mål att gå ner till 57 kilo och då ska jag börja träna stenhårt mina benmuskler. Och sen nu under sommaren så ska jag sola benen så dom är snygga och fina och sen efter sommaren så ska jag försöka göra så att mina celluiter går bort... Eller jag kanske ska göra det under sommaren. Vilken bra ide. Ja det ska jag.
Min största inspirationskälla just nu är "Miley Cyrus" Hon har super fina former och super fina ben. 



Kläderna är hemska men benen är underbara. Eller hur?



Kommentarer
Postat av: stella

svar; ja absolut kan vi göra det! vi kan ju som sagt kämpa med vikten tillsammans :)<3

2010-07-01 @ 11:42:55
URL: http://fattyboom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0