Skyldig!

Jag känner mig så bajs dum. Jag trodde att jag skulle kunna fly ifrån middagen och inte äta något när det bara finns bakelser runt om kring mig. Jag åt en kokosboll! Varför?? Jag är så jävla besviken på mig själv....... Och sen så drack jag en smoothie. :( fyffaan!
Ibland är jag extra avundsjuk på alla smala människor. Dom ser bra ut i exakt allt! ALLT! Jag menar, jag testade ett par jeans från monki och dom var i storlek L! L!!!!!! Jag passade i dom runt benen och rumpan men inte magen! Jag blev så jävla ledsen........... Jag passar i L!
Ett problem som jag möts med varje dag är celluliter. Någon annan som har samma problem?

Detta är celluliter. FUULT! Själv har jag det över låren och rumpan. Något som gör så det går bort?
Att gå ner i vikt!

Kommentarer
Postat av: R & S

usch, jag HATAR verkligen celluliter! Det är såå fult.

Om man äter typ päron, banan, sparris och fet fisk tror jag det var så minskas det eller något sånt.. ja, man äter det i alla fall så går det bort, nej inte går bort men du fattar? Det står i en tidning iaf, vet inte om det är sant men what ever.



Tänker alltid att man får massa celluliter av bröd, pasta och sånt du vet, så jag brukar inte käka det så ofta längre. Kör med på nyttigt bara och träning, känns mycket bättre :)



Okeej, detta var la inte nåt du ville veta men hade tråkigt och skrev på så ja, nu får du läsa iaf ;)

stay strong

2010-06-25 @ 19:05:46
URL: http://29sept09.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0