kommit på!



Hungern. varför finns du? Vad är du bra för? Jag kanske vill svälta ihjäl mig så kan du inte bara försvinna?

Jag väger ungefär 20 kilo mer än min bästavän, hon väger 43. jag vet att det är helt otroligt lite men hon har sån kropp och ämnesomsättning. Hon är kanske 160 och väger 43 och har bmi 16.8. Jag är så jäkla avundsjuk. Jag är 172 och väger 60.7 just nu. Jag vågar inte inse att det är nästan 20 kilo emellan oss. Men det märks, hon har den finaste kroppen och jag kan greppa tag runt mitt fett överallt. 20 KILO! 20 KILO! DET ÄR GALET! GUUD jag skulle kunna dö för att väga 43 kilo alltså!!

Så enda fram till onsdag så ska jag fasta. Imorgon ska jag inte äta någon frukost, ingen lunch men tyvärr middag så ingen märker något. Och på fredag detsamma och sen på lör och sön osv. Jag måste ligga på 59 tills på onsdag för jag har ju ingen våg på mitt landställe OCH JAG MÅSTE VETA ATT JAG LIGGER PÅ 50 SNÅRET INNAN JAG ÅKER! Om jag ligger på 50 talet någonstans så kommer jag greppas av gråt och lycka. Jag kommer gråta av lycka helt enkelt, jag kan inte fatta då att jag är ETT kilo från mitt första mål som är 58 kilo




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0