Känner mig DUKTIG!


Jag vaknade i morse och tänkte att det enda sättet att gå ner i kilo på är att träna och inte äta! det har ajg gjort idag, jag har inte satt någon mat i munnen och jag har sprungit non stop i 10 minuter. Ni kanske inte tycker det är så mycket med för mig så är det otroligt!

jag tränade armar, rygg, rumpa, och insida lår också och efter detta så tog jag en KALL dusch för jag har läst att man bränner extra kalorier om man är kall och kroppen försöker bli varm. 

Nu väger jag 60.4 och det känns fint. Det blir bara 1 mål om dagen och träning som gäller i en vecka nu! vi får se hur mycket jag hinner att gå ner.

jag har bränt 90 kalorier idag och tagigt in 0.

Nu ska jag dricka grönt te som är bra för ämnesomsättningen och har 1 kalori i sig!



Hon har så otroligt vackra ben!


Kommentarer
Postat av: R & S

Nice, duktigt :D

2010-06-16 @ 15:17:24
URL: http://29sept09.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0