Kan inte sova.

USCH jag kan inte sova.... Jag har bara sovit i 2 timmar ungefär och jag kan verkligen inte sova längre, allt pga mina tankar om hur mycket jag åt igår. Jag var seriöst värsta fettot och tryckte i mig tårta och glass och POTATIS! KOLHYDRATER hallå? Sen på kvällen kände jag mig så dålig så jag fick kräk reflexer men klarade inte av att spy. Nu under natten så har jag legat och tänkt och bekymrat mig så mycket så jag har till och med hunnit att få magsår....
Varför är mitt liv så jävla patetiskt.... Jag menar kolla på det! Jag kan inte sova och jag får magsår pga allt mitt tänkande om mat.....
Klockan är snart fem och jag behöver thinspo eller motivation! Det känns som om jag har gått upp minst 6 kilo och väger runt 66 nu! Varför???
Jag behöver någon att prata med <3 :( Jag är så sårbar och jag behöver stöd, men jag kan inte prata med någon jag känner för dom tycker bara det är patetiskt så jag behöver någon okänd... Någon anonym








Så...... Nu vet jag vad jag vill sträva emot......

Kommentarer
Postat av: R & S

Det finns en massa thinspobilder http://thinspiration-pictures.blogspot.com/ där :)

stay strong!

2010-06-26 @ 15:19:10
URL: http://29sept09.bloggplatsen.se
Postat av: B

Åhhh bilden på lårna längst upp gör mig galen, så himla fina och smala. Hittade bilden över internet jag med och den finns på min blogg också hah.. vi har samma smak när det gäller skinny antar jag.. otroligt fina kroppar på bilderna! Man inser verkligen varför man gör som man gör.. Och om du vill kan du jättegärna prata med mig, msn, epost.. vad du vill!

Ha det så bra och kämpa på.

Läs gärna min blogg för lite motivation eller nåt :) ge inte upp!

2010-07-22 @ 11:04:23
URL: http://bones.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0