Kalorier!


Nu har jag har varit ute på stan med vänner, det var sjukt kul och vi gick på konsert och jag brände förmodligen lite kalorier som jag samlat på mig idag. 

Frukost: inget
Lunch: ett äpple och en pannkaka
mellis: inget
Middag: lite kött gryta.

Men jag är extra stolt idag för jag tackade nej till bakelse, chokladboll och pommes. Jag är så JÄVLA lycklig! Yeeei! Klassen blev bjudna på kaka och chokladbollar under en lektion (sista dagen) men jag tackade nej, sen ikväll så köpte alla mina kompisar pommes men jag tackade nej igen :D Jävligt glad. 

Jag förstår inte att jag kunde få in i mitt huvud "nej, ÄT INTE" Jag tror jag blev påverkad sen igår då jag åt som in i helvette! Kalorier säger jag bara!
USCH!
Så just nu är jag hungrig efter 1,5 timmars non stop jumping. Men nej! Jag tänker aldrig äta igen! ALDRIG!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0