Jag vill känna på smalheten

Idag = midsommar...... Eftersom min familj ÄLSKAR att vara traditionell.... -.-........ så äter vi mycket denna dag. Jag skippade frukosten men åt lunch och snart blir det middag. USCH BLÄ!
Jag behöver motivation. Men en grej som jag ALLTID har i mitt huvud (det är ALDRIG försent.) Jag kan alltid försöka att bli smal bara om jag fortsätter att kämpa.
Ett tips till alla er som siktar på att gå ner i vikt och vill ha bort ert sockersug. Ät havregrynsgröt. Det stoppar sockersug senare på dagen och det är nyttigt så allt är bra! Det må vara jobbigt att trycka i sig en skål med havregryn men hellre det än att bli fet!

Jag kan göra ALLT för att bli smal igen!!

Kommentarer
Postat av: R & S

Åh, jag älskar verkligen havregrynsgröt. Mycket godare med fiberhavregrynsgröt, men kan inte äta det så får nöja mig med havregrynsgröt utan fiber:)



Skönt för mig (tanke på att det är midsommar). Slipper äta massa äckliga saker, är typ sjuk, ont i halsen och sånt osv så äter inte sån där vanlig mat just nu..

men du kan ju bara ta lite eller något, du behöver ju bara säga att du inte är så hungrig så blir det inte så mycket mat ändå (:

Stay strong

2010-06-25 @ 18:59:33
URL: http://29sept09.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0