Hunger


Så jävla hungrig... Åt 2 dl fil till middag och jag är utsvulten. Men jag ska ju fasta tills på onsdag så det gäller att skippa alla måltider!
Jag vill verkligen gå ner i vikt och jag tackade nej till choklad! jag har aldrig gjort det förr! Så jävla glad asså! Jag mår illa som fan men vägrar sätta något i munnen!

Varje gång jag dricker vatten så mår jag illa. Jag tycker vatten smakar kräk efter jag hets dricker varmt vatten och sen trycker ner fingrarna och spyr. Men jag har aldrig riktigt lyckats med att spy, inte helt, jag vet inte varför jag inte kan jag har bara fått upp lite kräk i munnen men jag tror inte det är så ajg ska gå ner utan jag sak nog mer köra på att banta (sluta äta)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0