glass GLASS GLASS!

jag har ätit 3 mål idag och 2 glassar........ Varför? Jag är så jävla fet, min mage putar, mina lår dallarar.... Vem försöker jag lura? jag är fan mig frisk.... Jag är helt jävla sjuk.... Jag ska försöka fasta dagarna framöver.....

Eftersom jag bara går upp och inte ner så ska jag börja belöna mig själv... INTE MED GODIS och sånt utan med saker jag gillar, typ. Snacka med killen jag gillar, lyssna på bra musik, massage... vad som helst! Jag ska försöka.... Det kanske gör mig mer motiverad för just nu vill jag bara ligga ner, vara misslyckad, äta massor med godis och känna mig fet! Eller det vill jag inte utan det är det jag gör.

Jag kan också sätta upp ett mål, jag ska skriva mitt mål inte bara skriva det på datorn för då ser det inte verkligt ut, sen ska jag använda måttband eftersom jag inte har en våg på mitt landställe. Så kanske jag märker skillnad om jag KÄMPAR!

Nå jag är redo att kämpa nu! Kom an bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0