Gått upp igen!

Senaste dagarna så har jag varit glad och ätit MYCKET men nu mår jag sämre. Jag är fet igen och väger ungefär 61 kilo men jag stannar hemma 1 vecka till (ändrade planer, skulle egentligen åka till sommarstället om två dagar) men nej, jag åker om en vecka och just nu har jag inställningen att jag vill träna och bränna kalorier. Jag har ju aldrig gjort det så jag vet inte hur det funkar.
Jag kanske rasar i kilon bara på några dagar. Sen ska jag försöka att äta 1 mål om dagen och bränna massa.
Eftersom vi inte har en våg på mitt sommarställe så kommer jag INTE KUNNA VÄGA MIG ÖVER EN MÅNAD! Det är skandal! Men sen när jag åker hem igen så blir vågen det första jag gör. Men nu måste jag bara ta dag för dag och verkligen träna mitt as off!

Jag är verkligen JÄTTERÄDD för att väga över 60 kilo i Augusti! När skolan börjar igen så ska jag ha fått ett nytt mål! Jag menar, jag har ju 2 månader och en vecka på mig att gå ner så mycket som möjligt och om man har 2 månader som man kan spendera så är det såklart att man ska göra det!

Kommentarer
Postat av: Blomman

Underbara bilder på Kate!

2010-06-16 @ 09:46:58
URL: http://mysecretlonging.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0