FanFanFanFan


Jag åt middag...... Jag har så jävla dåligt samvete! Det känns som om jag har varit otrogen. När jag har ätit och tyvärr är MÄTT så saknar jag hungern så jävla mycket... :( Jag vill bara känna hur mitt fett försvinner. Men tre dagar kvar i skolan... Jag kan stå ut! KÄMPA KÄMPA! Men jag har ingen ork. Jag tänker hela tiden på min vikt och vad jag sätter mig och det gör så jag blir utmattad och trött.

Jag har vägt runt 60 i en månad nu (egentligen mer än en månad men det är nu jag gör något åt det) 

Jag ät trött på att vara storlek 36 och att väga runt 60! Jag vet att jag är "normal viktig" men jag vill inte vara normal! Jag är tjock!, jag vill inte synas... Jag vill inte störa mig på min kropp, jag vill väga 57!
Jag har gjort ett "5 stegs mål"
Innan jag åker till mitt sommarställe om en vecka ungefär så ska jag väga under 60! så typ "59.7"
så fem steg, först:
58 kg
56 kg
54 kg
52 kg
50 kg

Och förhoppningsvis så ska jag vara på 50 när jag kommer tillbaka efter sommaren! På något sätt så VILL jag uppnå detta men någonstans inuti mig så är det en liten röst som säger "du kommer aldrig klara det". Men jo det kan jag! Det är ju för i helvette 2 månader! 5 kilo pär månad är möjligt men då måste jag svälta mig själv och det kan jag inte göra utan folk lägger märket till mig.

Så jag kan svälta mig halvt men det enda jag kan göra är att räkna kalorier och träna mer än vad jag tar in. Det är det smartaste just nu för då märker folk inte lika mycket!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0