Bristningar....


Jag har bristningar.... Det är HEMSKT! Jag läste lite om det och det stod att man kan få det om man går snabbt upp i vikt. Och det har jag gjort, 5 kilo på 6 månader ungefär... eller mer egentligen men det beror på hur långt bak man räknar. Jag har gått upp 10 kilo på ett år sammanlagt och det är mycket så jag har fått bristningar på insida lår och på brösten.

Jag skäms så in i helvette och det är ju SUPER FULT! Jag läste att man kunde ta Aloe Vera och massera cirklar runt bristningarna, jag ska börja göra det så kanske dom går bort.

Men en sak man kan göra (som jag kämpar för) det är att gå ner i vikt. Då kan bristningarna försvinna.
Bristningarna är inte röda längre utan dom bleknar och bli vita. Men sol! Sol kan också hjälpa så i sommar så ska jag SOLA och SMÖRJA och BANTA! Jag ska se bra ut! Jag SKA!

för alla er som inte vet hur bristningar ser ut:






SER NI?? JAG VILL INTE SE UT SÅHÄR PÅ LÅREN! NU SKA JAG SMÖÖÖÖRJA IN MIIIG!

Kommentarer
Postat av: Cookie

sv: Men oj, vad snällt sagt vad glad jag blir:)



Har inte läst din blogg förut men ska börja göra det:)

2010-06-10 @ 20:31:16
URL: http://donttakeorderfromacookie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0