Dum!


Har ätit middag och efter det en skål klass............................. AAAAAAAHHHHHHHH! Jag vill bara ta mitt liv här och nu! Jag måste träna! Jag måste göra av med 200 kalorier minst! 

Guuuud. jag har blivit besatt av att räkna kalorier men så länge jag är smal så får jag stå ut med det....

Jag såg en otrolig sak idag på Tyra Banks show, man kan sy fast ett slags nät på tungan som gör så att man inte kan svälja vanlig mat... OTROLIGT! :D En annan sak är att man kan sätta in en pinne i örat som gör så att godis suget försvinner HELT, det var en tjej som gick ner 50 KILO på det! OTROLIGT! 

Jag vill så testa det sista för att sätta ett nät på tungan verkar bara läskigt. Men att få bort godis suget skulle vara min gud <3


Om du är smal visar det att du har styrkan att leva utan mat!!!!

Alltså nu är det en vecka kvar tills jag åker ifrån vågen <3 jag kommer inte kunna väga mig på över 1 månad och jag har en sån JÄVLA ångest!

Så när jag åker så ska jag väga runt 59! JAG SKA! SER DU? JAG SKA! Jag måste, jag kan inte väga mer! Jag kan bara inte, jag grips av panik redan nu!

Jag har ett mål under sommaren som jag måste uppnå under 2 månader och en vecka.

Jag ska äta 50 kcal om dagen och göra av med 200! Då vinner jag massor och jag kommer bli SMAL SMAL SMAL!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0