Skolan får inte stoppa mig...

Hejsan! Jo nu har jag gått ner 1 kg... Äntligen! jag äter mycket mindre också. Och jag blir lättare mätt osv osv. Men fortfarande lika hungrig. Till frukost äter jag antingen ingenting, eller 1 ägg. Det är bra med ägg för det är proteiner. Haha, jo men det går undan faktiskt och jag har blivit smalare runt midjan och höften.
Jag har tappat 5 cm i midjan och 5 cm runt höften!

Det måste jag få säga är ändå väldigt bra för mig. 
Till och med när vi hade gymnastik idag så kom min bästa kompis fram till mig och kollade på min mage och sa "Men oj, den har blivit så mycket plattare än i somras". Alltså herregud vad glad jag blev. Jag sa "haha, okej tack" (lite sådär som om det låter att jag inte riktigt bryr mig.) Men det gjorde verkligen min dag. och till lunch så åt jag 1 äpple, några gurkbitar och tryckte i mig 4 stycken äckliga vegetariska köttbullar. (Jag är vegetarian...)

Så lunchen var extremt äcklig. Men mina kompisar märkte inget och jag dumpade pastan. Jag åt inte pasta! Fyfan vad glad jag är. Jag går nämligen på en låg-kalori diet! 



Kolla in denna tjej! Kolla hennes ben, hår, kläder. Allt så perfekt. Det är inte försent. Det är aldrig försent.

Men mina "mått-mål" kommer vara i midjan
60 cm
och på höfterna 80 cm. Jag har just nu 65 cm i midjan och 84 cm i höfterna. När jag kommer ner i detta mått så får jag se om jag ska fortsätta!

Till i mitten av september ska jag ligga på 59 kg. Och vi får se då om jag tänker börja med piller då eller inte. Antagligen allévo fiber +!

Aja. Håll igång! 
Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0