Sådär!

Denna morgon... Ingenting utom ett ägg som mamma tryckte i mig. Lunch ingenting 2 tuggummin och lite dricka bara. allting under 200 kcal. Jag har slutat skolan och jag hade skolfoto! Haha, nej men det blev säker "jättebra". Jag bryr mig faktiskt inte så mycket. Lite förvånande men eftersom jag inte hade ätit något så var magen platt och eftersom jag är så "lång" så får jag alltid så i mitten längst upp....

Det är lite nervöst bara men det ska säker gå bra. Jag kommer nog se smalare ut än förra håret då jag hukade,  hade dubbelhaka och min arm var typ lika stor som min kropp. USCH! 

Jag är fortfarande ärrad efter det.

Men nuvarande vikten är 60.8. Ja! Fan vad bra, igår vägde jag 61.2 vilket betyder - 0.4 kg!
Alltid något? Så lite närmare 59. Bara liiite till. Men sen kommer jag behöva äta... För jag ska ännu på en festival. Haha, 3 festivaler detta år. Men då så kommer min syster tvinga i mig för hon anar redan något :(



Har ni också LookBook som er största thinspo/inspirations källa?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0