Matsedel

Min skola har en matsedel på hemsidan så jag kan kolla vad jag ska äta osv. Och vilka dagar jag ska skippa frukost... Men det gör jag ändå. Och på onsdag ska jag köpa allévo fiber +!

MÅNDAG
Dagens: Kycklingschnitzel med champinjonsås & ris
Dagens: Kockens val
Vegetarisk: Raggmunk med lingonsylt
TISDAG
Dagens: Nötfalukorv med hemlagad potatismos
Dagens: Kockens val
Vegetarisk: Ost- och blomkålsbiff med hemlagad potatismos
ONSDAG
Dagens: Hemlagad fiskgratäng & kokt potatis
Dagens: Kockens val
Vegetarisk: Risotto med solgul ratatouille ärtor & champinjon serveras med chiliaioli
TORSDAG
Dagens: Hemlagad chili con carne med ris
Dagens: Kockens val
Vegetarisk: Hemlagad chili sin carne
FREDAG
Dagens: Kebab i pitabröd med ris & tillbehör
Dagens: Kockens val
Vegetarisk: Quorn kebab med ris & tillbehör
Så ser den ut. Och eftersom jag är vegetarian så  är det bara äckliga grejer... Usch!
Men men, jag klarar mig helt enkelt inte utan allévo fiber + i skolan. För jag är alltid så himla hungrig. 

Och denna helg har det varit för mycket ätande och nästa helg kommer tyvärr också vara mycket mat! (Bjudna på lunch, middag osv)

Imorgon: Ingen frukost.
Lunch: Lite grönsaker.
Middag: Det som blir hemma... Tyvärr. 

Kanske att jag åker och köpa piller imorgon. Vi får se helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0