Klump i halsen!

Jag orkar inte mer, jag har ont överallt och magen putar och jag är bara för tjock! Jag har gjort tester nu på Internet och kollat om jag har en ätstörning eller något... Ja. Varför just jag? Hur kunde jag av alla 100% bli drabbad. Ibland så känns det som om någon ond kraft drabbar just mig hela tiden, utsätter mig för sånt här. Jag vill värken vara sjuk i huvudet eller sjuk alls. Jag vill vara frisk och kunna äta och ha kul som en normal människa, för det jag gör är inte normalt.
Äter och får ångest? Fan eller att det är normalt. Människor äter för att överleva. Medan jag äter för att... Varför äter jag? kan jag inte bara sluta sätta i mig massa socker, kolhydrater osv.

Jag är INTE fin om jag är fet! Jag jämför mig med mina vackra kompisar som väger 43 och jag 63...... 20 kilo... 20 FUCKING KILO!

Förlåt om jag svär men FATTAR NI?? Det är tjugo kilo. Det kan människor leva på. Mitt onödiga fett...

Nån som vill ersätta mitt liv? Någon snäll där ute som vill ha min kropp? Skulle inte tro det!



Kolla.... Underbara ben! Vem vill inte ha dom?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0