Hemma igen!

Nu är jag hemma igen efter Emmabodafestivalen men massor med fina människor, öl, musik, glädje och bara frihet! Alla band var helt otroliga också och jag är totalt slutskörd med blåmärken och nackspärr. 

Men det var det totalt värt. Och eftersom man har hoppat och tränat så mycket så har man gjort av med massor. Jag ser verkligen skillnad på mig själv. Plattare mage, mer mellanrum emellan benen, fastare armar och så ser man mina nyckelben och revbenen mer också. Jag är totalt jätteglad men känner mig ändå misslyckad, jag är fortfarande fet men jag är på god väg att bli smalare. 

Jag kanske väger runt 60/61 just nu och jag åker hem till min KÄRA VÅG om ungefär 1 vecka och sen åker jag på en festival till! Haha, inte dåligt va? 

Då kan jag träna och hoppa mycket mer och kanske väga någonting som ex 59?

När jag åker hem nu om en vecka så ska jag också passa på att köpa piller. jag ska köpa Chili burn, allévo Fiber+ och sen Silica.

Chili burn, är bra för ämnesomsättningen och fettförbränningen typ.
Allevo Fiber+, är bra för det gör så man känner sig mindre hungrig.
Silicia, är bra för hår, naglar hud och sånt.


Men jag ska nog först köpa Chili Burn. För dom kostar ganska mycket och jag samlar ihop till ett par skor just nu, haha!

Kommentarer
Postat av: R & S

sv; Ja, det är bara att fortsätta kämpa!



Duktig du har varit, btw ^^

2010-08-02 @ 19:13:02
URL: http://29sept09.bloggplatsen.se
Postat av: anonym

är det där du till vänster eller ? ^^

2010-08-06 @ 14:50:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0